Friday, November 26, 2010

Nu imi place...

Nu imi place sa te prefaci ca te simti bine cand ma ai langa tine, sa nu zici ceea ce crezi despre mine.
Chiar iti place sa ma vezi plangand si suferind de pe urma ta.
Nu imi place atunci cand ma minti despre ceea ce crezi despre mine.
Fa-ma sa ma simt rau doar odata, nu sa ma simt rau toata viata si sa imi aduc aminte mereu despre cum am fost incet incet indepartata.
Chiar nu imi place sa te prefaci.
Tie iti place cand sunt langa tine, si prezenta mea???/
Chiar vreau sa stiu pt. ca ma framanta ce ceva vreme intrebarea asra si nu am curajul sa o spun.
Uneori te vad lund pe cineva langa tine si spunandu-i ceva la ureche... si cred ca este vb despre mn... pt ca dupa ce iti spune ceva la ureche sau ii spui tu ceva la ureche te intorci si razi la mine sarcastic, si cand intreb ce s-a intamplat, imi dai ceva de genu: " nimic"... ca si cum mi-ai zice... nimic de care sa sctii tu:P.... Nu imi place absolut de loc asta...
Tie chiar iti place prezenta mea sau doar te prefaci ca te simti bine in aproprierea mea?....
Asi vrea sa imi raspunzi sincer, fara sa o mai dai pe ocolite si nici fara sa te ascunzi pt. am mai zis mai bine ma faci sa ma simt pe moment fff prost... decat sa ma tii mai mult langa tine si sa imi aduc aminte toata viata de asta...:(

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤