Saturday, September 17, 2011

One of the best bands!

The script a avut un mare loc in inima mea tot timpu, si m-as intoarce tot timpul sa le ascult melodiile superbe.
Versurile, care sunt cu caruta inseamna foarte mult pentru mine, pentru ca au o poveste, fiecare melodie de-a lor are o melodie care poate se poate potrivi si cu povestea vietii tale. Adineauri m-am uitat la X-Factor, si a fost un tip Andrei care a cantat "the man who ca't be moved", si cand l-au intrebat de ce a ales aceasta melodie, el a raspuns foarte simplu "pentru ca asta as face eu pentru o fata", asa ca tipul asta va poate dovedi toata sporovaiala mea de mai sus.




SoulKittyKat : They have their own sound and it's an awesome sound
(a spus un tip de pe YouTube)

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤