Wednesday, May 4, 2011

Hmmmm.


O zi ploioasa.
Crengile lungi de la stejarul inalt din fata ferestrei ma speriau ingrozitor. A inceput sa ploua mai tare. Picaturile imense se prelungeau pe geam, lasand o dara mica de apa, care in curand va disparea. Vantul. Se aude vantul din ce in ce mai tare.
Iau revista cu multe poze si ma uit la ea dar ma gandesc la altceva si nu ma pot concentra. Televizorl este aprins, iar telecomada este cazuta din pat. Patul era ravasit. Cearceaful care mi-a placut in totdeauna cu stelute acuma este jumate pe jos, patura este facuta ghemotoc in mijlocul patului, pernele sunt  imprastiate prin toata camera, iar eu stateam foarte confortabil cu parul strans intr-o coada mica , de-a curmezisul patului. Creionul cu care ma dadusem inainte sa intru in casa in timp ce ploua, acuma era sub ochii mei ca niste cearcane imense si super negre. Hainele sunt puse la uscat si urma sa ma duc sa le bag in masina de spalat. Se face din ce in ce mai intuneric   iar pe mine ma cuprinde o moleseala groaznica.
Iau telefonul, apas o tasta, si iau un numar de telefon pe care il apelez. Suna ocupat. Se aude un prelung bipppp, care ma scoate din sarite. Las telefonul sa-mi cada din mana, iau o perna imi infig cu brutalitate capul in ea si incep sa plang cu niste lacrimi pe care nu le-am mai avut niciodata.

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤