Sunday, May 22, 2011

Jewelry

Daca m-ati intreba vreodata ce as vrea sa fac cu o suma de bani, cred ca stiti si voi raspunsul... JEWELRY!!!!.
Adica hai sa fim seriosi, ce fata nu ar vrea bijuterii?
Pot sa zic ca sunt slabiciunea mea, si daca vad ceva si imi place trebuie neapp sa-l am.... nu pot sa ma abtin sa nu mi-l iau, nu cont cum fac rost de bani, dar mi-l iau.
Stiti mie nu imi plac orice de bijuterii. Sunt ceva mai pretentioasa, dar cand vine vorba de aur, nici sa nu-l vad....
Eu sunt genu de fata care poarta gablonuturi [care arata bestial] si daca nu sunt gablonuri este argint. Multe din bijuteriile mele sunt asa, dar iubesc si gablonturile, care culmea sunt mai frumoase....
AH si era sa uit, imi plac la nebunie pietrele semipretioase... si lapis lazuli. Piatra asta pur si simplu are un albastru nemaipomenit, iar cum mie imi place albastrul, de m-as casatori cu el, piatra asta mi-a intrat la corason...(:



1 comment:

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤