Monday, June 20, 2011

Go ahead! Good job!


Nu cred ca multe lume a aflat de Miss Mary, asa cum probabail nu am auzit nici eu pana acuma o luna sau doua.:D. Initial am crezut e cine stie ce star din USA, sau din alta parte dasta mai dezvoltata la capitolul "muzica internationala", dar wow e romanca si isi face treaba bine... Pai ei bine daca dai un simplu search pe YouTube, iti apar acolo ceva melodii, care sunt exact, dar exact pe stilul meu. Prima melodie pe care am ascultat'o eua  fst, "open", pt ca era pe MTV. I'am citit numele, mi'a placut melodia, dar peorma am uitat si nu am mai cautat nimic. Dar azi am gasit'o pe fb cuiva, si am zis "ia mai ce melodii mai are, si am dat peste "you don't love me". Melodia este grozava, chiar imi place la nebunie... Stii pentru mine nu conteaza ff mult artistul, dar acuma ca am vazut ca e romanca sunt total pro Miss MaryMa rog va las sa descoperiti si voi minunata lume "Miss Mary"...

Da click aici.   !!!!


PS: are doar 15 ani!!!

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤