Tuesday, June 21, 2011

Hot guys

Ieri am vazut again, "Seventeen again", cu Zac Efron. Cred ca toata lumea stie cat de "bun" e Zac? Adica pe bune cum sa nu'ti placa un asemenea baiat?.
Si tot ieri am vorbit cu Maria despre cei mai hot baieti de vara asta [astia din showdiz]. Am facut un mic clasament, in care am pus cei mai hot baieti!

Zac Efron: Ce ma bucur ca s'a despartit de Vanesssa. Stiti la un moment dat eram innebunita dupa Vanesssa, tot imi placea la ea [asta se intampla prin 2007, cand am vazut prinul HSM], dar prin 2009 au aparut niste poze cu ea pe net nude, si alte cateva zvonuti, si de atunci mi s'a cam luat de ea. Ok fata isi iubea corpul, dar totusi... Ma bucur ca Zac s'a despartit de ea, baiatu' merita cea mai bun! (:
Si chiar am gasit ceva ff dragut pe net despre el, care chiar m'a impresionat: "You know what’s great about this guy? He’s got something more than just looks, he’s got brain, that’s a rare thing to find these days."

Ian Somerhalder: O doamne. Da subiectul Ian, ca hot guy este deschis de cand am inceput sa ma uit la TVD. Ma rog sincera sa fiu am auzit niste zvonuri ca ar fi cu Nina Dobrev, dar nu stiu exact ce se intampla, pt ca el de fiecaredata cand este intrebat raspunde ceva de genu' : "noi suntem doar prietebi ff apropiati, si pentru ca iesim impreuna asta nu inseamna ca trebuie sa fim si un cuplu.", ceea ce este foarte adevarat. Ian am vazut ca are si niste proiecte cu natura, si animalele. Stiati ca are 3 pisici salvate? Nu prea cred, si pentru faptul ca are fata asta de bad guy, are un suflet de milioane... Si chiar nu cred ca toate astea le face pentru publicitate, pentru ca, daca toti ar vrea publicitate, de ce nu ar face accelasi lucru, in loc sa se azvarle in scandaluri, care au audienta. [mie nu imi plac vedetele care apar la televizor, asa cum sunt astea de la noi, numai pentru scandaluri.!]'


Chace Crawford; Saracu baiat are probleme cu drogurile, si bautura. Pe Chace l'am vazut prima oara in GG, si in "12" [e un film cu droguri:))]. Arata bine, n'ai cei zice, numai ca am impresia ca i s'a cam urcat faima la cap. Nu stiu mie asa mi se pare cam inganfat, si mie chiar nu imi place cand un baiat face chestii deastea. Dar pana la urma postarea se numeste "hot guy", ceea ce inseamna ca doar atata e! [Scuze Chace!]

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤