Friday, October 22, 2010

Guitars...

Heyy...
Ce pot sa va spun este ca imi plac fff tare chitarile...
Le ador.... numai cand aud cuvantul cheie "chitara".... sunt in culmea fericirii....
Si eu am o chitara... culoarea me a preferata... verde-albastruie, acustica, de la Tenson...
Imi plac la nebunie...
Pot sa zic, ca , ele chiar ma reprezinta...
Eu nu sunt o fire rautacioasa, razbunatoare, nu imi place cearta, sunt fff sensibile... iar unii idioti cred ca nu pot sa fiu si a naibi...
Imi place ff tare muzika folk care sa canta la chitara... care se imibina deminune cu niste versuri care sa aiba un mesaj anume si o poveste a lor...
Deocamdata nu stiu sa canta la chiatra... si imi pare foarte rau ca nu stiu.. numai ca nu prea am timp... weekendurile le pierd facandu-mi temele ( care sunt ingrozitor de multe), in timpul saptamanii am programul ff incarcat, si uite asa nu am timp si pentru ceea ce imi place...
Stiu ca trebuie sa am ff mare daruire ca sa invat la chiatra, si astept momentul potrivit...
XOXO...

1 comment:

  1. mai da' nu tre' sa ai daruire...doar sati placa...uite eu am renuntat pt ca ma enerva profu era ff booring..adik ce vreau sa zic e ka conteaza ff mult si profu/profa
    app. dc nai pus o poza k chitara ta???:x

    ReplyDelete

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤