Friday, October 22, 2010

HALLOWEEN

Heyy,...
Poate ca va intrebati de ce i-am pus titlul asta....
Pai hai sa va explik... Am sa merg la o petrecere de "Halloween", pe care deabea o astep...
Numai ka am o mare, mica problema...
Nu stiu ce am sa ma fac...
As fi vrut sa ma fac vampir.... Dar nu vreau ceva special.. Adica sa imi cumpar un costum pe care nu o sa mai pot sa il port alt candva...Si mai ales ca costa o gramada de bani... Si ma gandeam... ka nu trebuie sa ma imbrac foarte "wow", asha ka o sa ma imbrac normal cu jeansii negrii si o bluza care o sa imi cada in mana....
Asha ka am rezolvat shi problema asta...
Dak aveti alte idei, va astept ku drag..
Va astept la comm-uri.
XoXo...

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤