Sunday, October 17, 2010

Ce muzica ascult....

heii...
cum va zice si titlul am sa va spun despre trupele mele preferate....
una dintre cele mai zunoscute este
1. Kings Of Leon...
2.Tokio Hotel 
3. The Pretty Reckless
4. The Script
5.One Republic
6. Greenday




nu le-am aranjat in functie de preferinte, dar acestea sunt cele care imi plac cel mai mult....
mai ascult si ....
2.Joe Brooks

3.Sia

4. P!nk

imi place asa de tare poza asta o face asa de feminina si in acelasi timp asa de vulgara.... e super tare si trebuie sa spun ca melodia care imi place cel mai tare de la ea este " I don't belive you"

5. Eminem 
6. Rihanna 
si poate ca o sa va mirati ca am spus re Rihanna, dar ea chiar are voce si chiar poate sa cante si live, nu ca alte panarame.... numai ka nu prea stie ce stil i se potriveste...

deci.... 
nu prea am ce sa va spun despre ele, doar ka mie imi, dar nu pot sa zik ka ma omor dupa ele....
dar sunt unele trupe kum ar fi Kings Of Leon si One Republic, care au niste melodii super tarei...
A.... am uitat sa va spun... am gasit o melodia de-a lui Kings Of Leon- Charmer.... sa imi spuneti cum a fst :D
mai vb.... 
B-B..:*




No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤