Friday, July 15, 2011

India pe Skate'

3 Latosi + 3 Skate'uri + Camera + India = India pe Skate'




Am intrat azi pe peteava.ro , si am descoperit filmuletul asta genial. Mereu mi'a placut skate(rii), si sa vad filmuletul asta, m'am prelins in ascaun.


De ceva vreme am descoperit cat de frumoasa este India, si pe cat de frumoasa e pe atat de saraca. Adica oamenii de acolo sunt asa de lipsiti de toate beneficiile, care te ajuta sa fii sanatos. In india nu sunt numai oameni saraci, sunt si barosanii cu burti mari, mustata, cu multe gagici pe langa ei, care se scalda in bani, ceea ce o face pe India bine renumita "tara a extremelor".


Filmuletul este extraordinar, toate peisajele, si Taj Mahalul, multul cunoscut Taj Mahal, cu arhitectura lui uimitoare si grandoarea lui...


Oricum ei au ramas tot cu hainele lor specifice skatarilor, cu shoe'sii la datorie si tricourile ale simple si totusi ff cool, dar si pantalonii skinny, care le stau foarte bine...


N'as fi crezut in veci ca anumite orase din India au parcuri de skate' ceea ce m'a lasat putin in ceata, sincera sa fiu... Bine macar ca le au.

Trebuie sa spun ca ei sunt frantuzi.
Anyways enjoy it!!!


Sper ca va plac skate(rii) ;)

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤