Saturday, July 23, 2011

Maybe you should've said yes, yes, yes.!

 De asta trebuie sa spui "nu" drogurilor si "da" rehab!









Este o veste pe care am aflat'o de la stiri, in timp ce eram la masa de seara. In prima faza m'a socat, si imi tot repetam in cap, "cum?", "de ce?", "de ce tocmai ea?", dar dupa ce am stat si am anlizat putin, mi'am dat seama ca are si o logica, ceea ce s'a intamplat...



De fapt in ultima vreme [ce tot spun eu?.in ultima vreme, adica, de cativa ani.]a cam avut niste probleme cu drogurile, bautura si anorexia, care nu sunt niste chestii de ici colea, mai ales primele.




A fost gasita in apartamentul ei, din Londra [iubesc orasul asta!!!], putin dupa ora 16. Inca nu au descoperit de ce a murit, dar cred ca ultimele speculatii si barfe,precum si faptele ei confirma cea ce s'a intamplat. [concertul din Belgrad, care nici nu stiu daca se poate numi concert avand in vedere ce prestatie a avut, din cauza drogurilor sau a bauturii, sau cine stie poate chiar ambele].








Mie chiar imi place cum canta, iar muzica, si vocea sunt foarte usor de recunoscut. Stilul este unic si poate ca asta este ceea ce imi place la ea.




Poate ca cea mai reprezentativa melodie este, "Rehab", care cred ca ii descrie cel mai bine situatia. Aici sunt cateva dintre mesajele lasate de fani, de acum cateva minute:
@ anxhelashehi: we tryed to make amy go to rehab but she said "no, no, no"

@ LightxMira:  Rest in Peace... ♥
Alethiology: See what happens when you don't take rehab seriously?
stargirlzing: Rip ): Maybe you should've said yes, yes, yes





 





In orice caz, nu cred ca a meritat tot ceea ce a facut cu drogurile si bautura, pentru ca lumea a pierdut un talent, o voce, si o mare artista.!


2 comments:

  1. Nu am fost o mare fana a ei,dar imi placeau melodiile si le ascultam cu drag.Chiar este o mare pierdere pentru noi

    ReplyDelete
  2. Stiu. Nici eu nu eram fanul ei inrait, dar imi placea cum canta, si avea o voce foarte puternica.

    ReplyDelete

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤