Thursday, July 28, 2011

John Lennon Wall


Mai ţineţi minte când am avut eu o poză pe partea dreaptă, cu Gaffitti, şi un peace imens, iar înăuntrul lui scria “IMAGINE”.? Cât de mult mi-a plăcut poza aia, cu toate că ma renunţat la ea, şi acuma sinceră să fiu chiar îmi pare rău…

Cine ar fi ştiut că poza asta este de fapt din Praga, şi că pe acest zid se pot face graffitTi.?
Cine ar fi ştiut că eu am să merg în vara asta în Praga şi poate că am să merg pe lângă acest zid…şi cât de importantă am să mă simt. 

Când te gândeşti că unii "nebuni" [şa cum le zice tata], vin special în Praga, numai pentru aşi lăsa amprenta pe acest zid, ai zice că este nebunie curată, dar de fapt acest lucru se numeşte artă.

Atâtea amestecături, atâtea scrisuri, peste scrisuri, pe acest zid, şi totuşi are farmecul lui aparte. Dacă s-ar uita un om oarecare, poate unul de pe vremea lu' bunica ar zice că este nebunie curată, şi că ar trebui închişi toţi cei care încercă să se uite la el, dar ceea ce nu înţeleg cei mai mulţi oameni, este faptul că aşa se explimă alţii, şi că trebuie să aibă şi ei locurile lor. Se exprimă exact ca muzicienii, numai că ei nu îşi desenează, sau scriu gândurile pentru a fi cântate, ci pentru a fii văzute!

Ce contează de fapt este că am descoperit de unde este, şi că am să o pun la loc, de unde a venit...




















 !!!
And of course JOHN LENNON





No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤