Wednesday, July 27, 2011

Roşeaţă şi piele de găină.

El începe să meargă, iar eu sta imediat în spatele lui. În faţa noastră se află un grup mai mare de elevi, iar noi trebuie să trecem prin el. O misiune destul de grea. Tom şi-a dat seama că s-ar putea să mă piardă, aşa că m-a apucat uşor de mână. Are o piele foarte fină, iar degetele lui s-au înfăşurat perfect pe mâna mea. O mică vibraţie mi-a străbătut tot corpul, iar pielea mi s-a făcut ca de găină. Imediat ce am trecut de această „misiune”, mi-a dat drumul, şi s-a întors uşor spre mine. Cred că şi-a dat seama că m-am ruşinat.
-Sper că nu te-a deranjat, şi îmi mai dă un alt zâmbet de-al lui larg.
Eu am dat din cap în semn de „nu”, am zâmbit, şi ne-am continuat drumul.


▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤