Tuesday, August 2, 2011

Îmi strecor uşor mâinile după gâtul lui.



Mă ridic şi mă îndrept, spre el. Îmi strecor uşor mâinile după gât, şi îmi lipesc trupu de al lui. Nu accept nici un refuz, şi când văd că nu face nimic, îl strâng şi mai tare, după care îşi lasă zidul jos şi îşi, înfăşoară braţele în jurul spatelui meu. Capul meu se lasă pe umărul lui o secundă, după care mă desprind din strânsoare.
Tom este schimbat la faţă şi pot să spun că s-a înroşit. Se vede şi se simte, că nu a fost pregătit pentru această îmbrăţişare.
-Ştii că asta a fost doar între prieteni. Îmi întorc capul şi dau cu privirea de Janine, care mă fulgeră din priviri. Aminteşte-ţi ai o iubită care se uită, cam urât la mine... dar mai ales la tine.
Acuma stau în faţa lui cu mâinile încrucişate la piept.
-Nu mai este iubita mea.
-Dar cum s-a întâmplat...
-Pur şi simplu. Nimic special., mi-a spus întrerupându-mă. O sa-i treacă.
-Aş zice că eşti un nesimţit pentru că tratezi totul cu aşa multă indiferenţă, şi dacă aş fi fost ea, ţi-aş fi tras o palmă., s-a uitat cu un ochi strâmb la mine, şi mi-am dat seama că nu mă crede. Vorbesc foarte serios!, am rostit indignată.
-Ok, ok, am prins ideea.
-Ai grijă, i-am zis zâmbind.

▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤