Wednesday, August 10, 2011

Moves like Jagger


I don't give a shit.

Aşa îmi încep eu postarea, cu versul care îmi place cel mai tare din melodia asta. De fapt stiu melodia asta de cam 3 saptamani, cand am cautat melodii de la Maroon 5, şi am fost foarte bucuroasă, când am văzut că au scos o nouă melodie.
Este în featurig cu Christina, iar vocile lor se potrivesc foarte bine
Aş fi vrut să fac postarea cu 3 săpt., în urmă, dar am aşteptat să văd cum este videoclipul... şi iată-l a apărut, după atata aşteptare.
La început este Mick Jagger, solistul de la The Rolling Stones. Recunosc solemn că nu am ascultat The Rolling Stones, dar asta nu înseamnă că nu trebuie să am ceva  ştiinţă despre această trupă.
Trebuie să zic că Mick, arata bestial când era tânăr [adică hei toţi arătau bine când erau tineri, chiar dacă că unii şi acuma arată bine], cu toate că nu pot să spun accelaşi lucru şi acuma. Totuşi are şi el o vârstă nu?
Niciodata nu am observat câte tatuaje are Adam Lavine [solistul], mai ales pe mâna stângă. Îmi place în schimb tatuajul cu tigru de pe cealaltă mână, cu toate că mi se pare cam mare...

So anyways, enjoy the music.




2 comments:

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤