Saturday, August 6, 2011

Rolling In The Deep by Linkin Park

Îmi plăcea melodia asta şi înainte, să apară această variantă cântată, de Linkin Park, o versiune, cu o vace bărbătească, care sună damn perfect.

Nu ştiu de ce au ales melodia asta, ce înseamnă pentru ei, sau eu ştiu, dar  cred că au făcut o alegere foarte bună. Nu mulţi artişti fac covăruri, doar dacă melodia aceea chiar le place.

Faza este că mulţimea chiar cântă cu ei, chiar dacă ei sunt obinuiţi cu tipul ala de rock, pe care îl fac, şi cred că este minunat să auzi cum publicul vibrează după vocea ta, şi cu palmelor fac un zgomot care te acompaniază, şi cum solistul moare după acel microfon, cum se unduieşte după el, şi cum vocea îi iese puţin răguşită, dar în aceelaşi timp foarte puternică...


Thanks Gabrielle Rose!

2 comments:

  1. de obicei cand aud un cover nu imi prea place pentru ca sunt obisnuita cu vocea originala,dar cover-ul asta e genial

    ReplyDelete
  2. Trebuie sa asculti cover'ul de la bad romance by Lissie. Este genial, si asa am descoperit cat de mult imi place melodia aia.

    ReplyDelete

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤