Friday, August 5, 2011

Skins (US)






Este un super serial pe care l-am terminat de văzut în două zile, [shit],deci imaginaţi-vă cât de mult mi-a plăcut, şi chiar îmi pare rău, că nu mai au episoade în continuare. Ăştia de la MTV, nu ştiu ce u făcut pt. că nu mai fac şi sezonul 2...

Ca să fiu sinceră o să vă fie mai dificil celor care nu ştiţi engeleză, după primele 5 episoade, pentru că nu au subtitrare, actualizată, ceea ce este nu chiar visul meu, pt. că mi-ar fi fost mai uşor în română, dar tot m-am descurcat, pt.că engleza pe care o folosesc nu este chiar aşa de grea, şi cu cuvinte pompoase.

Puteţi să vă uitaţi la el pe, VPLAY, unde după primele 5 ep. vă dau subtitrare în engleză, şi vă va fii mai uşor.

BIG P.S.: dacă, să zicem aşa prin absurditate că vă prind părinţii voştrii că vă uitaţi, la el, nu le spuneţi că ştiţi, de la mine, cu toate că nu este cine ştie ce mare scofală, dar just in case. Aaa, şi era să uit, "mama dacă citeşti asta să nu te alarmezi, e doar un serial, ATÂT".

P.P.S: Tonny, sau Tone, sau Ton, arată bestial...


No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤