Wednesday, December 22, 2010

Chocolate Sculptures

Cum si postarea dinainte era tot despre ciocolata, m-am gandit sa vedeti ce fac alti oameni din, aceasta delicatesa, care ne unge la suflet (cam poetic.... sau ce?)

1. Deci asta este putin cam neartistica.... Mie sincer chiar nu imi exprima ceva artistic, ceva care sa ma faca sa spun "Wow... Cum a putut sa faca asta?" Dra este de apreciat si omul care a facut aceasta lucrare.


2. Aceasta sculptura este foarte draguta din cauza gingasiei fluturelui. Cum stim cu totii fluturii sunt destul de mici asa ca probabil ca a stat destul de mult la detalii, dar eu cred ca a meritat.



3.Poza asta este foarte artistica, iar cel care a facut-o a avut destul de multa imaginatie....
Dar eu cred ca pentru barbati ar arata mult mai bine daca s-ar topi camasa aceea draguta alba.



4. Poza asta este foarte draguta, si foarte dulce. Felul in care sta ingerasul cu fata aceea a lui micuta este foarte dragut, dar nu stiu ce se intampla cand a fost facuta poza pentru ca are o mica lacrima... sau poate e din cauza ca se topea, pt. ca vad ca si la aripi este aceelasi lucru....



5.Wow! Am mai vazut machete ale bisericilor, dar niciodata din ciocolata... Poza asta chiar merita un "wow", de la mine...


 Acum am sa mai pun inca cateva poze cu machete ale unor cladiri din diferite locuri

Aceasta poza cred ca va dati seama ca vrea sa reprezinte o cladire din China sau Japonia, nu-i asa?...
Iar aici sper ca va dati seama ca este vorba despre un palata sau asa ceva... dar mie imi place foarte tare de artist, mai ales acea palarie, intotdeauna mi-am dorit sa port si eu una axact ca aceea... Bravo!.
  
Si aceasta cred ca stiti ca este Catedrala Sfantul Vasile din Moscova, Rusia. 






6. Statuia Libertatii... o poza in care putem vedea si cine anume a facut acesta sculptura... si pot sa le spun acelor baieti numai : GOOD JOB!!!!

Cam atat mi-a placut din toate pozele pe care le-am vazut...
Sper ca v-am facut pofta de ciocolata.
See-ya..

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤