Wednesday, December 22, 2010

Vampire Diaries

Wow...
Am vazut toate episoadele care au aparut pana acum si sunt superbe, nu stiu cum sunt cartile, dar sincera sa fiu, am auzit de la o prietena care le-a citit, ca sunt super plictisitoare...
Serialul, este bestial, numai ca acum am de asteptat pana pe 27 decembrie casa apara urmatorul episod... Boring....
Va dau si voua site-ul pentru a vedea Vampire Diaries, dupa care este disperata asa de multa lume... asa cum sunt si eu ☺.



http://www.seriale.filmesubtitrate.info/2010/09/vampire-diaries-serial-online-subtitrat.html

Si ca sa va mearga bine, folositi Mozilla Fireox, pentru unele sunt facute special pentru Mozilla, iar pe Google normal, sau Google Chrome, nu merge..
Sper ca sunt de ajutor toate sfaturile mele.


See-ya
 Poza asta este din sezonul 2. Este cam infricosatoare???? Hah?>>

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤