Saturday, December 11, 2010

A nins lume....

Wow a fost prima zi din acesta iarna cand a nins....
Ce bine... in sfarsit a venit de-a binelea iarna...
Cat ma pot bucura.
Nu a nins cine stie ce, avand in vedere ca s-a topit si nici macar nu am apucat sa ma bucur de ea pt ca in a doua ora deja se topise :((.
Dar trebuie sa recunoastem ca macar a nins.... deci e totusi ceva.
Cu toate caacuma ma uit pe geam nostalgica si imi dau seama ca nu o sa mai ninga cine stie ce in perioada urmatoare.
Daca stau si ma gandesc mai bine, uitandu-ma pe geam, iarna asta seamna cu o toamna...
Nu imi place mie cine stie ce frigul, dar parca atunci cand iesi afara si incerci sa faci bulgari din zapada, parca te simti ca un copil mic, care nu a mai vazut zapada in viata lui...
Cat imi placea sa ies iarna afar cand eram mica, si sa ma rog de toata familia sa ma ajute sa fac un mos de zapada, care normal ca nu iesea asa cum voiam eu, si care normal ca era fff hidos. Ii aduceam din casa tot felul de lucruri- manusi, caciula, matura, fular- pentru al face sa arate cat mai bine, si bineinteles nu uitam niciodata de nas -care era facut dintr-un morcov- si de gura lui cea zambareata -care 
era facuta din mici bucati de carbune-, la care ma
uitam in fiecare seara pe geam, inainte sa ma culc, pentru a vedea ce mai face... Tot timpul ma simteam asa de bine.
Dar acum chiar daca as incerca sa fac acele clipe sa para si acum, nu mai pot... si este foarte sad... Pentru mine.
See-ya...

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤