Saturday, December 25, 2010

Merry X-mas!!!!

Craciun fericit!... Toate visele sa vi se indeplineasca, si un Craciun calduros si fericit alaturi de femilie sa aveti....


Bun! Pentru mine de aseara a venit Mos Craciun, asa ca am dormit azi pana la 11, fara nici o problema!.... Mama mi-a facut o mare surpiza, ca pe langa blugii si camasa super misto pe care stiam ca mi-a luat-o, mi-a mai dat si un pandantiv, cu sticla de murano, si niste cercelusi mici cu semnul Ying-Yang, pe ei, dintre care unul il port in gaura in plus, pe langa cele doua date din nastere in urechi... ( sa nu cumva sa va ganditi la prostii ).


Si ca sa va mai inveselsc putin am sa va pun si putina muzica... 
Pentru ca viata fara muzica pe fundal NU EXISTA!!!!!....




Deabea astept sa vad ce v-a adus si voua mosul pentru ca cu mine a fost destul de darnic, dar sincera sa fiu se putea si mai mult.... 


Si inca o data 
MERRY  X-MAS!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤