Thursday, December 23, 2010

Florence & The Machine

Este o trupa pe care am gasit-o incercand, sa gasesc alta melodie de pe coloana sonora a tuturor filmelor Amurg, de pana acum...
Am sa va dau niste melodii, despre care pot sa spun ca nu ma prea omor.... dar sunt dragute...


No.I Florence And The Machine - Heavy In Your Arms


Melodia asta este de pe coloana sonora a filmului Eclipse, asa cum v-am spus. Mi-a placut melodia asta si am inceput sa caud si altele sa vad, daca toate sunt lafel de frumoasa.


No.II  Florence & The Machine - Rabbit Heart


No.III Florence & The Machine - Kiss With A Fist


No.IV Florence & The Machine - Drumming Song


No. V Florence & The Machine - You've Got the Love


No. VI Florence & The Machine - Dog Days Are Over


No. VII Florence & The Machine - Cosmic Love

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤