Sunday, March 6, 2011

Avril Lavigne - Darlin


of doamne. ma bantuie melodia asta. si este asa de reala. adica spune niste lucruri pe care eu chiar le simt pentru o persoana si incer sa o ajut sa treaca peste dar nu prea pot pentru ca e altfel. e dificil. nu e usor.
te rog sa nu plangi din nou cand asculti melodia asta pentru ca trebuie sa fii tare. eu o pun pentru ca pur si simplu parca m-a analizat pe mine, si inseamna mult pentru mine. va rog din tot sufletul sa ascultai melodia si sa imi spuneti cum e. eu am plans cand am ascultat-o aseara si chiar nu am putut sa ma abtin. habar nu am de ce nu pot sa-mi controlez sentimentele. dar asta uneori la mine imi place cel mai tare...

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤