Sunday, March 6, 2011

It's hard to say I love you !!!

It's hard to say


stiu ca e greu. stiu ca e mai greu decat orice. mie mi-e mai greu decat oricui, pentru ca eu pun foarte mult suflet in orice, in orice chichita. niciodata nu mi-a fost usor sa imi exprim sentimentele pentru ca rabufnesc imediat in plans chiar daca nu vreau.
 [gaby ai avut dreptate si vreau sa eu sa spun ceea ce inseamna toate chestiile astea pentru mine. aveam de ceva vreme postarea in minte, numai ca nu am stiu ce sa scriu concret!]
am spus si eu te iubesc numai ca nu a fost un te iubesc dala [ nu stiu cum sa zic ], pe care il spui persoanei iubite. a fost mai mult un te iubesc unei persoane careia nu ii poti dedica iubire [BFF si parintilor]...
stiti e greu. e al naibii de greu. e greu atunci cand chiar vine din suflet si atunci cand sinti cum un fior iti strabate intreg corpul si cum ti se ridica firele de par de pe mana, si cum iti vin lacrimi in ochi, pe care nu poti sa le opresti orice ai face... nu prea stiu cum sa va spun toate sentimentele mele, pentru ca ele sunt multe si intense. eu chiar sunt o persoana sufletista si care nu se deschide in fata multor perosne, dar atunci cand o fac este de adevaratelea si astept aceelasi lucru, pentru ca stiu sa ascult si stiu sa tac cand trebuie, iar daca acea persoana ma dezamageste, eu sufar foarte tare. extrem de tare. plang si nu ma pot opri, nu mai sunt eu. sunt stoarsa de putere. nu mai mananc. pur si simplu parca lumea isi continua drumul iar eu sunt blocata si nu mai pot evada.
si ma intorc de unde am plecat. mereu ma intorc de unde am plecat si in viata de zi cu zi. niciodata nu pot sa merg inainte si sa uit de unde am inceput, si poate ca e bine asa. off. chiar am pus mult suflet in postarea asta si stiu ca poate nu este ceea ce am vrut sa iasa dar tot e ceva. as fi avut mai multe de spus, dar o las asa. pastrez si pentru urmatoarea postare care osa fie mult mai amplificata. mie mi-e destul de greu sa imi marturisesc sentimentele fata in fata, si imi e mai simplu in scris, iar blogul asta ma ajuta foarte tare, dar uneri si in scris este greu, pentru ca pana la urma multi o sa-l citeasca, chiar daca nu acum, peste cativa ani, si tot o sa stie sentimentele mele. :((


No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤