Monday, March 14, 2011

This boys !!!

Exact.. Baietii astia.. De ce avem asa mare nevoie de ei?... adica pe bune... baietii astia nu fac nimic mai mult decat sa te faca sa suferi... tot timpul este vorba de ei [habar nu am cum este in lumea lor, daca ei vb tot timpul despre fete si bleah bleah bleah...]...
si pana la urma eu m-am saturat sa fiu extra-mega inebunita de un baiat... pentru ca tot cu buza umflata am rams... adica am fst asa anu trecut si acum ce? s-a dus drq tot...

nu stiu parerea voastra despre baieti dar azi am vazut un roler [ tot timpul este vb despre skateri, roleri, biciclisti, ai drq sunt toti asa de frumosi, si faza nasoala este ca ei stiu tate chestiile astea si stiu cat de innebunite sunt fetele de ie si toate restul...], foarte dragut [LOL], care zambea asa de frumos si care avea un batic prin la frunte [cam cum si-l prindea Tom de la TH], si era imbracat asa de misto, si eu ca idoata m-am facut mica in scaunul din fata ak masinii.. si chiar nu ai ce sa faci in mom acela pt ca pur si simplu nu ai ....

si pana la urma la ce se rezuma tot bullshit-ul asta? la nimic... la NIMIC oamni buni...
deci cum am mai spus m-am saturat de toti baietii astia care nu fac nimic chiar daca se uita insistent si care nu au pic de curaj sa intre in vb cu tine... adica ce drq asteapta sa intru eu in vb cu el... adica pe bune nu sunt genu. iar eu sunt genu "mai de moda veche" [cum spun unii], si chiar imi place, pentru ca nu sunt genu' care sa isi dea sentimentele pe tava, si imi place sa ascund ca sa nu fiu dezamagita mai rau.. asta-s eu si n-ai ce face...


deci screw-up cu toate chestiile astea si o luam de la capat...
baieti draguti, urati, nesintiti, dulci, cu gura mare, boi, prosti... ohh boy [mama si ce se mai potriveste] ma scot din sarite ...

so fetelor ce parere aveti despre scest specimen care se infloreste in fiecare zi si care arata demential de bine si care si ei [stiu], asta chiar daca nu vor sa recunoasca...
deci specimenul BAIAT - un specimen neidentificat, cu toane, niciodata nu stii ceea ce e cu el, cu capu plin de nuduri, cu fantezii [stim noi de care]..., cu o parere foarte buna despre ei dar fara care nu prea poti sa traiesti...

morala: nu cred ca exista morala....



1 comment:

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤