Saturday, March 10, 2012

No matter what, she'll be always there for me.



EN: Thta's right. I love my mom very much, and I can't imagine life without her, because she was the only one who gaved me a hand, in the darkest moments of my life. No matter what, I just know that she'll be there for me!

RO: Îmi iubesc mama mai mult decât orice pe lume, şi nu îmi este absolut deloc ruşine să spun asta. De fiecare dată când am fost singură, supărată şi cu moralu' la pamânt, ea a fost singura care m-a susţinut, şi mi-a spus "nu merită. stai liniştită. o să îţi vină şi ţie momentul. te iubesc!". Şi chiar dacă nu o credeam, şi schimb mă cuibăream la pieptul ei, începând să plâng, după o vreme descopeream că avea dreptate, şi că nu avea rost, şi că nu era ea nebună şi îmi spunea toate lucrurile alea pentru că e mama mea şi mă iubeşte. Ea este genul de femeie care a trecut prin tot felul de lucruri, şi chiar dacă pare uneori dură, şi o înjur în mintea mea de nu mai pot, când mă ceartă, ma simt prost după aceea, şi descopăr că îi trece repede supărarea, şi suntem din nou best friends forever. Şi când spun pentru "totdeauna", vorbesc foarte serios, pentru că acolo undeva în viitor va exista doar un singur lucru care ne va despărţi... şi urăsc ziua aceea încă de pe acum.

Another awesome song.
Doar pentru sufletul meu, chiar dacă nu prea se potriveşte cu postarea...

6 comments:

  1. Cât de frumos.. Nu te gândii la ziua aia! Gândeşte-te că ea nu va veni niciodată!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhh merci. Da cred că ar fi mai bine să mă gândesc că nu va veni niciodată.
      Îmi pare rău, încă o dată pentru mama ta...

      Delete
    2. Nu are de ce să-ţi pară rău.. Aşa a vrut Dumnezeu. Destinul.. :d

      Delete
  2. lovely post. x

    www.vintagewalls.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. thank you for the comment dear <33

    ReplyDelete

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤