Saturday, January 1, 2011

2011 !!!!!!!!!!!!

Poate va intrbati de ce nu am scris nimic despre 2011, si cum am trecut in 2011, sau ce am de gand sa fac in 2011... dar adevarul este ca in prezent nu simt absolut nimic... nu simt nimic fata de trecerea asta in 2011, si nici anul nou nu a mai fost mare lucru. "Am petrecut" in familie...(ca si mare lucru puteam sa fac), a fost ca o seara normala, numai ca au fost la mine in vizita, matusa lu' mama, care este foarte de gasca, dar nimic mai mult.
Pentru 2011 nu am cine stie ce planuri.
Primul lucru pe care vreau sa il fac ar fi sa vad cat am luat la idioata aia de teza la matematica.
Al doilea lucru este sa ma bucur de ziua mea de nastere, care o sa fie in curand.
Al treilea lucru este sa am o medie mare pe semestrul asta.
Al patrulea lucru ar i sa pot pleca la munte n vacante inter-semestriala, la munte.
Al cincilea lucru ar fi sa pot termina cu bine anul scolar.
Al saselea lucru este sa plec in Turcia, la mare. (ecentual sa gasesc si eu un baiat frumusel, in vacanta asta).
Si peorma am sa mai vad eu ce am sa fac.

2011 vreau sa fie un an mai FUNNY, decat 2010, si sa fac si eu niste schimbari majore fata de mine...
See-ya..

P.S.: HAPPY NEW YEAR 2011!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤