Saturday, January 15, 2011

THIS WEEK !!!!

M-am gandit, ca la fiecare sfarsit de saptamana sa scriu si eu ceva mai mult despre viata mea, pt ca pana acum nu prea am scris nimic... So sa incepem cu luni..

Luni:
The first day!!!... Cea mai trasnita ora a fost ora a doua, atunci cand s-a fotarat in sfarsit sa ina si Mary la sc... Si mare i-a fost supriza cand sa vada ca nu are banca.... Si de aici incepe tot taraboiul.... Cam pe la mijlocul pauzei, noi trei (eu, Mary si Gaby), ne-am dus sa il cautam pe asa numitul Domn Habanu''', (sau cum l-o si chemand, pentru ca noi asa ii zicem, so nu am nici cea mai vaga idee cum il cheama). Ne-am dus jos la parter sa il caudam, si acolo am dat peste directoare, care cu voceea aceea a ei de tiran ne-a intrebat "Ce cautati voi aiaci", iar noi ca niste catelusi dragalasi si sinceri, i-am zis asa lingusitor "Il caudam pe Domul Habanu', pentru ca Mary, nu are banca". Prima oara  ne-a luat la misto, ca ce doamne iartama s-a intamplat cu ea?... S-a evaporat..... Si peorma intelegandu-e durerea ne-a spus ca Habanu'' este la etaju' 3..... Bun zis si facut. Am urcat acele interminabile scari, si ghiciti peste cine am dat.... PROFA DE ROMANA.... si ea o profa, care la prima vedere pare o profa foarte foarte rea, despre care am aflat in acest prim semestru de cand ne este profa, ca este foarte draguta, si mai da si note mari (nu ca scorpia de dinainte, <noroc ca a plcat>). Ne-a intrebat si ea ce cautam acolo, si i-am zis si ei povestea. Ea ne-a zis unde este Habanu', si am plecat spre clasa cu pricina. L-an gasit acolo, in genunchi, in fata unui dulap deschis. Prima reactie, pe care am avut-o a fost sa izbucnesc in ras, dar mi-a trecut repede. Tampitii astia de la a 6-a, au rupt o usa de la dulap, iar el se chinuia de zor sa o repare....
Bun l-am facut sa mearga in sfarsit jos sa ne dea o banca... ALELUIA!!!....
Si a intrat el ca intr-un fel de atelier, despre care nu stiu foarte multe, de unde ne-a dat o banca, prafuita vai mama ei. Dar nu aveai ce sa zici, pentru ca era noua.... Bun asa!
Pana aici a fost bine... Dar la uractul pe scari, eu nu am putut sa ajut cu nimic pentru o luse gaby de un capat si mary de un capat.... Dar sa vedeti ce am mai ras... Eu pe langa ele si ele cu mine... La un moment dat gaby a "SSHHHSS", si noi am inceput sa radem si mai tare... Au ajuns cum au ajuns la etaju' 2, dar acum e acum... Cum puteam sa ii spunem ca am lipsit un sfert de ora profei de franceza... Spre surprinderea noastra, nu a zis nimic, si ne-am continuat vietile fericiti.... YEYYYY....

Marti:... Oare ce am facut marti????... Nimic special!. da nimic special, doar am vb in pauze si cam atat. O SI SA NU UITAM... Ne-am uitat in pauze la treze si kity, care erau pe holl...:D

Miercuri: Sa ma gandesc!!... Hmmmm. Nimic special...

Joi: Ce mai zi si joia asta... Exceptand faptul ca am dat test la fiziaca a fost o zi buna.
Pana acum o uram, dar saptamana asta a fosr cea mai frumoasa....
Nu stiu din ce motiv, profa de mate, care de altfel este si directoare, a trebuit sa plece de la scoala, de la ultimele doua ore, si cum eu nu agreez matematica, a fost o veste bine venita. Nici ca se putea mai bine....
Numai ca o veste buna vine cu una rea... Am aflat ca ziua urmatoare, tre sa ne aducem caietele si sa facem mate in ultimele daua ore... Bleahhh. Dar pentru ca eram prea fericita sa ma gandesc la asa ceva, urma sa ma gandesc la asta seara, cand urma sa ii spun mamei si lu' tata ca ne aduce tezele... OFFF

Vineri: Ehei!... Am dat test la romana pe care ni-l mai si trece in catalog.. AUCI!!!
Mai stiti cand v-am zis ca tre sa facem mate azi... ei bine, de la a treia ora pana la sfarsitul ei a fost consiliu.... Si am mai scapat de o ora... IUPIII.... Numai ca ora care urma, trebuia sa ne aduca tezele. Si vreau sa va dati seama ca am zis urma, dar nu stiu din ce cauza iar a lipsit.... Cata bucurie pe capul meu... Nu mai puteam sa o suport....
Si pentru nu stiu ce motiv, la ora a 5-a cum ar veni... ar fi trebuit sa facem matematica, numai ca am facut chimie, cum era normal, a 5-a ora vinerea. Am facut chimie mai mult singuri, pentru ca profa a lipsit de la ora, ba ca a sunat delefonul (ring,ring,ring), ba ca nu stiu ce treaba a avut pe hol... Asa ca vineri, nu prea am facut scoala. GOOD FOR ME!!>

Si cam atat din aventurile lu' Alexa din saptamana asta...
Ne vedem saptamana viitoare..





XOXO

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤