Sunday, January 16, 2011

Some wishes

Ehhh...
Postarea asta nu este cine stie ce, dar m-am gandit ca am nevoie de ea pentru ami ridica moralul!. Si poate ca o sa im reuseasca
Avand in vedere ca este inceputul anului, si as vrea ca anul asta sa fie ceva special, sa iasa din comulm sa fie anul meu. Sa fie anul meu, sa fie asa cum mi-l doresc, sa fac tot ce vreau eu, sa fie pur si simplu AL MEU!!!!.... Sa mi se schimbe viata in bine, sa fie mult mai funny, nu sa fie ceva de genu "eff a mai trecut inca o zi, si nu s-a intamplat nimic". Vreau sa fie perfecta (cat de perfecta poate sa fie)....
Ma rog ati niteles ce vreau sa spun...

Si as vrea sa va dau cateva dorinte mai mari sau mai mici de-ale mele, care v-am spus imi ridica moralul destul de tare.

1. sa am prieteni, care sa imi fie aproape orice s-ar itampla
2. sa exact tot timpul "JUSM ME"
3. sa am niste haine mai dragute, si accesorii, pe masura, care sa imi dea incredere in mine
4. sa nu ma gandesc la ce spun cei din jurul meu.
5. sa invat odata sa cant la chitara
6. sa am note din ce in ce mai mari.
7. cine stie, sa mi se intample ceva si pe plan emotional. (bine asta e cam ciudat)
8. sa imi petrec cat mai mult timp pe afara, sa nu mai fiu asa de singuratica
9. sa gasesc un nume mai bun blogului
10. sa am din ce in ce mai multa libertate 



11. sa fiu doar eu....



No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤