Friday, January 14, 2011

Revenire!!!! (paziti-va)

Offf, ce mai e si de capul scolii asteia??>>>!!
O porcarie, care te face ori ca vrei ori ca nu vrei, sa inveti si sa iei note mari, si cam asta a fost povestea. Am lipsit, pentru ca pur si simplu, simteam ca nu mai pot. Saptamana asta am dat cam trei teste (daca il consideram si pe ala la chimie, pe care la sfarsitul orei, ne-a pus sa nu-l corectam singuri, la care am luat, nici mai mult, nici mai putin de 6!!!!.... wow bravo mie), si revenind, a fost o saptamana groaznica.... Din punct de vedere al scolii.
Ca in rest sunt destul de fericita.

In sfarsit am primit cadoul de ziua mea de la ,matusimea, care consta in "Academia vampirilor 3", pe care deabea am inceput sa o citesc, si care este foarte misto (deabea astept sa ajung la oparte de care mi-a spus "Chicken")

pentru urmatorul POST am sa descriu ziua mea de nastere.

Apoi am sa scriu, ce s-a intamplat in saptamana asta in mare....

Acum tre sa imi iau "LA REVEDERE!!!", pentru a ne vedea la urm. post.

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤