Saturday, January 15, 2011

My B-day !!!!!!!>>>>

Super tare .... Mi-am facut si eu ziua duminica trecuta.
In sfarsit am implinit si eu 13 ani.... Sper ca varsta asta sa fie cu noroc... cum a fost si pentru altii (stiti voi).
Deabea asteptam  sa vina ziua mea, sa fiu si eu cu un an mai mare si toate cele, sa intru si eu in randul lumii (vorba vine <am zis asa pt ca aproape toti din clasa mea au facut 13 ani, numai eu nu>>>), dar pentru ca i-am facut si eu, official am intrat.

In fine....

Pentru ami sarbatori ziua am vrut sa merg, eu, Mary, Gaby si Sofia, in mall, dar din pacate Sofia nu a putut veni.
Si deci, asadar si prin urmare, am mers numai noi trei.

Si se pare ca am avut o idee destul de bunicica sa mergem la patinoar, pentru ca acolo am ochit primu baiat pe ziua aceea. Numai ca noi (fraierele de noi), nu am avut nici una tupeu sa intram in vorba cu el... Pfffuuuiii....

Pacat...

Dupa aceea am mers la cinema, unde am ajuns aproape inainte sa incepa filmul (cum am facut si de celalalte dati, asa ca este deja o regula). Am vazut filmul You Again, care tre sa va spun ca merita vazut. Este un film cu asa de multa realitate, si asa de mult adevar in desfasurarea lucrurilor. Sper din tot sufletul sa nu ajung in viata mea ca actrita principa, (Doamne ajuta-ma sa nu ahung ca ea, te rooogggg)....:D


Si cum s-a terminat filmul, noi hop sa ne uitam deasupra tuturor, (pentru cei care stiu moll-ul Afy), si sa vedem ce baieti draguti mai sunt....
Si chiar la orizont, am vazut un baiat, foarte dragut la NORD SEE, care era imbracar cu o camasa cu negru si cu rosu in patratele, cu castile in urezchi, foarte nostalgic. Normal ca noi de sus am asteptat sa vedem o masa care se elibereaza in fata lui, si HOP, tocmai atunci s-a eliberat o masa.... Ce bine de noi....
Si am "mancat", la Nord See.... Eu din pacate nu eram cu fata la baiatul acela dragut, eram taman cu spatele, pt ca Mary si Gaby s-au asezat repede in fata lui. Dar chiar si asa eu tot ma mai intorcem din candin cand, facandu-ma ca caut pe cineva cu privirea..... Dar cand sa plece, noi tot vb cat de dragut era, iar prietenii lui tocmai treceau pe langa masa noastra,,, si cand au iesit din restaurant, iau spus lui ceva de genu" vezi ca alea vb dspre tine", si el foarte relaxat ( i-am citit pe buze), "stiu", si apoi au plecat, lasandu-ne in urma....

Si cam atat, pentru aceea zi frumoasa in care am implinit 13 ani!!!....
LMA mie!!!!

XOXO!!!!

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤