Friday, January 28, 2011

The school is CAPUT!!!

OFF
in sfarsit a venit si afurisita de vacanta... pe care am asteptat-o asa de mult timp.
ma bucur asa de tare. habar nu aveti cat de mult aveam nevoie de ea.
mi-a lipsit atat de mult timpul liber (pt. ca in ultima vreme nu mai stiam ce inseamna).


si hop vine vacanta.


este destul de pacat ca sunt plecata in toata vacanta si nu am timp sa ies in oras. dar sper sa ma distrez destul de bine la spa... aham am sa merg la spa... nu ma dau eu in vant dupa asa ceva, da, nu am eu de ales/...
in orice caz sper sa imi placa...avand in vedere ca merg la mute.. la munte oameni buni, unde este cel mai frumos. cu toate ca o sa fie in frig de o sa imi cada dintii din gura, sper sa supravietuiec...




cel mai rau lucru este ca in vacanta asta, am de citit  HP4... care cred ca nu o sa-mi placa absolut deloc. in loc sa stau si va citesc cartile mele cu vampiri asa de siropoase, tre sa citesc scamatoriile l' Harry... anyways, pe langa asta sper ac o sa fie super....


goodbye school... 
you deserved that !!!!





No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤