Tuesday, April 19, 2011

Guns N' Roses


Yapz. Guns N' Roses, imi place melodia aia si mai ales solu-ul ala de la inceput. Cu toate ca melodia este veche inca te incanta cand o auzi. Stiu ca nu sunt eu o baba si ca eu deabea incep sa invat ce este muzica si cu ce se mananca, si cat de frumoasa este, dar macar am un simt care detecteaza o melodie buna, care o sa ajunga celebra, de la kilometrii....

Ceea ce imi place la trupa asta ff tare este faptul ca rock-ul a cam inceput cu ei.. Adica vreau sa zic hard rock-ul unde se aude chitara clar, si imi mai place si faptul ca au fst diferiti, fara scrupule, si mai aratau si bine..


Mie imi place tot ceea ce este diferit, si ceea ce tine de acest cuvant diferit, iar pentru asta imi place trupa asta. 


PUNCT.

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤