Friday, April 15, 2011

Someone Like You


Este pur si simplu prea fumuasa melodia, si mult-mult prea sentimentala.
Nu pot sa ma abtin sa nu plang pentru ca iti intra in suflet...
Adele este una dintre solistele mele preferate.
Este genul de melodie cu care ma hranesc, pentru ami face lacrimile sa mi se scurga pe obrajii mei asprii. Este genul de melodie care te hraneste, care te satura, care te face sa suferi, care te face sa inveti din greseli, care te face sa vezi ca viata este plina de urcusuri si coborasuri...
Nu stiu dar adele este ca un exemplu pentru mine, si imi place ca are vocea asta asa de calda, si in aceelasi timp asa de puternica...:x

2 comments:

  1. offf:X:X ce melodie. si live e superba:X.

    ReplyDelete
  2. stiu. asta imi palce cel mai mult la Adele, faptul ca stie sa cante live.

    ReplyDelete

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤