Saturday, April 9, 2011

Night Sky ...

Offf.
V-am mai spus că sunt o visătoare. Poate că acesta este singurul cuvânt care mă poate descrie cel mai bine şi care pur şi simplu face parte din mine.
De mică mi-a plăcut să mă uit la stele şi la cât de frumoase pot fi ele.
Felul în care sunt puse pe cer aşa alandala, le face asa de speciale. [cel puţin pentru mine]
Nu ştiu să vă explic cât de tare poate să îmi placă să stau vara întinsă in gradina, pe iarba verde arsă de soarele de peste zi, şi să privesc cum sclipesc stelele, să caut luceafărul, să adorm gândindu-mă la ceva frumos, să stau pur şi simplu să mă uit în gol, să mă relaxez şi să uit de tot şi de toate.

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤