Tuesday, April 5, 2011

THERE IS ALWAYS HOPE !!!

Titlul asta se refera la mai multe lucruri din viata mea la momentul acesta dar eu am sa vb azi doar despre unu.
Aseara m-am uitat la Grey's anatomy si spre sfarsitul fiecarui episod dau cate un sfat sau cate un rezumat la intreg filmul, si il spune ca un fel de povestitor. Mereu mi-au placut micile discursuri, care sunt asa de bine facute si inseamna foarte multe lucruri depinde cum vezi "tu" situatia....

Aseara a fst ceva de genu " Tot ceea ce ne dorim de la viata este sa fim fericiti. Si pentru ca ne dorim foarte tare, chiar lucrul acesta supranumit "fericire", ne impiedica sa ajungem acolo. Cu cat ne zbatem mai tare sa ajungem la fericire cu ata ajungem mai greu. Si uneori iti vine sa tipi de furie. Deabea atunci cand vine durerea iti dai seama ca ai fost fericit tot timpul asta, chiar daca nu ti-ai dat seama"...


Va las sa interpretati ce vreti voi :D...

1 comment:

  1. pai cred ca un singur lucru se poate interpreta. si stii, imi vine in minte numai faza asta "FUCK YES!"xD

    ReplyDelete

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤