Saturday, April 9, 2011

Smile, you're beautiful !

Joi a fost o zi asa de frumoasa. Toata lumea a zambit si multi habar nu am de ce, dar nici nu i-am intrebat ca sa aflu. Erau eu pre fericita si prea zambareata, ca sa imi fac griji pentru altii. Intr-un cuvant joia trecuta (07.04.2011), a fost o zi SUPERBA, din toate punctele de vedere.

In primul rand am inceput-o cum nu se putea mai bine. Cu un pupic, dulce si neasteptat de la "el". [era sa iut, voi nu sunteti actualizati, cu ceea ce s-a intamplat in ultima vreme:). pai pentru inceput l-am acceptat pe "el", si acum totul este ff bine (fara prea multa descriere)]. Si sa revenim la pupic. Acel mic pupic, [cum am spus pe neasteptate], pe un hol gol, ,  la un moment la care nici nu ma asteptam. nici nu cred ca putea gasi un moment mai bun, pt ca eram pur si simplu singuri. A fost asa de romantic.

Peorma cand au vent toti la sc, toata lumea era zambareata cu mine in flunte [ LOL ].

Pt ca tot a mers asa de bine, ce urmeaza este si mai bine. Nu am iesisem niciodata cu el pana atunci. si pt ca eram cat se poate de libera, dupa ce mi-a trimis el n mesaj, ne-am intalnit :x.... Am stat o ora si am vb. Si la sf inca un mic pupic :D...

So ...

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤