Friday, April 1, 2011

You're like my brother. I can't be you're girlfriend...

Azi am ranit o persoana pe care nu as fi vrut sa o ranesc niciodata, dar am fst nevoita sa fac lucrul asta pentru a ne fi bine tuturor mai tarziu... V-am mai spus ca urasc cel mai tare la mine urasc faptul ca ranesc oamenii fara sa vreau, si fac anumite alegeri crezand ca sunt cele corecte si ca dupa urma lor nu o sa sufere nimeni, decat eu... dar ma cam insel.


Am spus nu prima oara si m-a durut nespus de tare, din cauza ca sunt ff sentimentala, si baiatului caruia i-am spus nu... chiar imi placea...cu toate este mai mic, pentru mine nu a contat. sa nu se gandeasca niciodata ca m-a interesat ca este mai mic decat mine cu doi ani, pentru ca nu a contat. Am spus nu, pt ca el este ca un frate pt mine, iar dupa despartire ne-ar fi greu amandurora sa vorbim din cauza sentimentelor care s-au acumulat. Cu toate ca nu am avut eu pana acum nici un fel de relatie, incerc sa gandesc logic, si cred ca am facut cea mai buna alegere. Sper ca Edy sa nu se fi suparat [daca nu spuneam cine e nu ma simteam impacata cu mine insumi, si stiu ca o sa fe ca o bomba pentru multi dintre voi pt faptul ca imi place de edy... am incercat sa ma ascund pt ca atunci cand e vb despre baieti cunoscuti de toata lumea nu e usor sa aud vovestiuare gen :oare de ce ii place de el. nu vede ca e mai mic..." pt ca ma simt nasol, si am crezut ca pana acum a fost necesar sa ramana secret.] Doar o persoana stia, ceea ce a facut ca lucrurile sa fie mai bine. O persoana draga mie caruia pot sa-i spun tot, si cea mai buna faza a fst ca m-a ascultat, si a stiut sa taca cand trebuia si sa vb cand era nevoie.


Cand am vazut ca din fata aia zambareata a lui, colturile gurii ii se duc in jos si parea asa de dezamagit, l-am intrebat daca s-a suparat [cea mai idioata intrebare], el ce era sa imi raspunda, "sunt bine chiar ma bucur"..., mi-a spus doar un monoton "nu"... Si acum imi aduc aminte... Inca am golul ala in burta pe care il urasc... Nu am sa mai fac asta niciodata decat daca acea persoana insemna chiar mult pentru mine... Asa cum a fst edy...

Nu vreau sa ma intelegi gresit, dar mie chiar imi pare ff rau...
Scuze !!!!

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤