Thursday, November 24, 2011

Inside my heart is breaking, my make-up may be flaking, but my smile... still stays on.

Pentru că astăzi mi-am adus aminte de tabăra fabuloasă pe care am avut-o în 2009, mi-am adus aminte şi de Queen. Poate că este o aşăturare destul de ciudată, tabără-Queen, dar de fapt nu este mare scofală. la fiecare sfârşit şi început de tabără, respectiv în prima şi ultima zi, organizatorii făceau câte un filmuleţ, unde pe coloana sonoră era "I want to break free", pe care o iubesc.




Dacă nu murea Freddie Mercury, care dădea acea magie puternică melodiilor, poate că ieşeau multe alte hituri, păcat că a avut SIDA, şi o supra doză, care l-a luat din lumea asta.

This is EPIC!

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤