Saturday, November 12, 2011

This time I'm hopping for a good life.

Mereu m-am gândit că am eu o problemă, că este ceva greşit la mine. Dar nu acum multă vreme mi-am dat seama că eu nu sunt ca ceilalţi oameni, pur şi simplu nu mă dau în vânt după orice căcat care îmi apare în faţă, şi fac din el un parfum care miroase regeşte. Mi-am dat seama că sunt diferită şi tocmai de aceea oamenii au atâtea răutaţi şi atâta invidie pe mine... Iar lucrul ăsta trebuie să mă facă fericită, pentru că numai oamenii speciali primesc acest tratament. Ştiu că nu sunt foarte fericită din cauza asta pe moment, dar mai bine bârfită decât bârfitoare.


1 comment:

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤