Saturday, February 26, 2011

80's style

poate ca stiti si voi cum era in anii 80. este destul de logic ca nu prea ai cum sa stii daca esti asa ca mine [ mai tinerel :D]. dar macar ai vazut o poza de-a mamai sau a tatalui tau si te-ai minunat in ce hal erau imbracat. tipicii pantalovni pana in gat [ vorba mea ], stransi foarte bine cu o curea din piele [curea in piele nu gluma], si camasa bagata in pantaloni si lasata putin bufanta. ehh asta este doar o tinuta, si mare mi-a fost uimirea cand am citit ca se poarta din nou. chestia este ca acum tinuta este completata de accesorii pe masura si tot felul de chestii mai new, mai fresh... partea cea mai amuzanta este ca se imbina foarte bine. 

pe tanti asta cica o chiama CINDY LAUPER...
habar nu am cine este duduia [ atunci, ca acum e baba], dar are o tinuta tipica pentru fetele din anii 80...

ehei Madonna. poate ca daca nu va spuneam cine este nici nu va dadeati seama. am auzit ca Madonna chiar era frumoasa cand era tanara, dar eu nu am crezut pe nimeni, avand in vede cum arata acum... imi place foarte mult tinuta din dreapta. si cum v-am mai zis, se poarta si azi [ si inca cum].

logic ca nu se poate purta in totalitate stilul, dar acum este imbunatatit...


imi place foarte tare cum arata stilul anilor 80, de aceea am si facut postarea. adica pe bune arata bine [ numai imbinat cu accesorii noi si cu restu'].




si frizura. sa nu uitam de modul in care isi faceau parul. cu cat era mai ciufulit si mai expandat, nimeni nu zicea nimic. 
    

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤