Saturday, February 26, 2011

When got only 100 years to live !!!

a inceput totul de la o melodie care m-a imresionat foarte tare. 


Five For Fighting - 100 years 

acolo era un vers care suna cefa de genu' : 15- there's never a wish better than this . cat de tare suna. cat de mult vreau si eu varsta aia. este arunci cand intri la liceu si totul se schimba. eu am o fixatie mare cu liceul si nu stiu cum sa fac mai repede sa ajung acolo. daca s-ar putea pur si simplu sa sar peste clasa a 8-a , ca sa nu mai dau testele alea unice, ar fii super tare. dar viata isi urmeaza calea ei si trebuie sa trec si pe acolo.

poti face asa de multe in viata asta, numai ca nu de fiecare data iti ies perfect si treci pe langa timp de parca ai zbura [uneori]. daca am avea un manual de urmat al vietii ar fi asa de plictisitor si te-ai satura foarte tare de viata. dar atunci cand ai 99 ani si te vezi fata in fata cu moarte, ai da orice pentru a mai trece o zi in care tu traiesti si te poti bucura de tot si de toate.
chestia este [asa cum zice si in lyrics], ai 22 de ani pentru un moment. nu o sa ai tot timpul 22 de ani si trebuie sa te bucuri de ei.
si eu ar trebui sa ma bucur de cei 13 ani ai mei, pentru ca nu o sa-i mai am foarte mult timp, iar 13 pentru mine este un numar special [in general numerele fara sot sunt speciale pentru mine].

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤