Wednesday, February 23, 2011

I try.. but

 motto : ca sa vezi pe cineva altfel trebuie mai intai sa te schimbi pe tine insuti si peorma sa ii schimbi pe altii !!!


am inceput cu motto-ul asta pe care mi l-a zis profa de romana, si care pentru mine inseamn multe. inseamna multe din diferite motive. eu am incercat lucrul asta si a mers (mai explicit acum 3 ani, cand m-am imprietenit cu Mary), iar rezultatele se vad si azi...


nu ii cer nimanui sa se schimbe. nu ii cer nimanui sa se schimbe pentru mine, nu nu nu in nici un caz. vreau doar ca lumea sa ma vada asa cum sunt. si sa nu mai traga concluzii pripite. poate ca eu sufar mai mult decat las sa se vada, si uneori este rau pentru mine, pentru ca ma duc acasa si incep sa plang, de nervi, de furia pe care o am pentru mine. nu pentru altii. poate ca nu multi si-au dat seama dar eu rad pentru ca rad altii, nu pentru ca sunt fericita. 


(am zis "boys do this" pentru ca chiar este vorba de un baiat).


habar nu am ce se ascunde in strafundul sufletului nimanui, si poate ca ar fi mai bine pentru mine a nu stii, dar uneori ma framanta anumite lucruri. nu stiu ce crede lumea despre mine, pentru ca nu imi zic in fata, pentru ca poate ca nu au taria sa o faca. e treaba lor. nu eu traiesc in minciuna. si nu eu fac pe altcine. nu ma prefac. sunt eu si punct .
poate ca am nevoie de o pauza. si poate ca trebuie sa fiu mai prezenta si sa nu mai fiu asa de indiferenta cum am fost pana acum.  iar asta este schimbarea pe care o fac la mine.


cum am zis nu cer nimanui sa se schimbe pentru mine, dar macar o farama de adevar sa imi dea si mie, si sa incerce sa ma descopere (dar poate ca nu vrea, si daca nu vrea eu am incercat si nu am de pierdut absolut nimic... absolut nimic.) asa cum sunt eu de fapt.


PS: ma intorc de unde am plecat. postarea asta nu este pentru o persoana anume. este un sfat pentru toti oamenii. nu am facut-o special, am vrut ca lumea sa stie ca nu sunt cine crede ea. eu pot sa imi dau sufletul pe tava, pentru persoanele care ma cunosc si care ma accepta asa cum sunt. ca sa vezi pe cineva altfel trebuie mai intai sa te schimbi pe tine insuti si peorma sa ii schimbi pe altii !!!












No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤