Saturday, February 26, 2011

I am a dreamer

da.. sunt o visatoare. o mare visatoare. visez mereu. 


nu mi-e rusine sa spun [ pt ca am facut un pact cu mine insumi :" nu ma mai intereseaza ce zice lumea de mine.atata timp cat ma critica si ma fac sa ma simtprost vad in mine ceea ce nu o sa vada in ei niciodata, asa ca lasa-i sa vorbeasca. lasa-i sa te barfeasca. lasa-i sa faca ce vor ei. lasa-i sa se simta bine. macar atata poti sa le faci situ" ] [iar de chestia asta se poate bucura oricine] ca uneori sunt cu capu' in nori si ca nu prea ma intereseaza ce se intampla in jurul meu . ma simt mai bine cand visez cu ochii deschisi. vezi lumea astfel. nu o mai vezi cu toate rautatile si cu toate porcariile  care ti se intampla zilnic. mereu e bine sa iti gasesti timp sa visezi. in primul rand te ajuta pe tine. te ajuta sa fii mai puternic. I love to dream...


poate ca nu este numai cazul meu. multora ne place sa fim visatori si sa ne traim viata altfel. poate ca uneori zambesc numai din cauza ca ma gabdesc ca poate sa fie si mai bine, chiar daca stiu si eu ca nu poate fi mai bine, dar totusi incerc, chiar daca nu imi iese de fiecare data. imi place sa visez pentru ca asa sunt eu. pentru  ca asta sunt eu, si nimeni nu ma poate schimba. doar eu ma pot schimba si asta doar daca vreau. in ultima vreme au fost foarte suparata, si nu am avut mare bucurii in viata mea. cel mai fericit lucru a fost ca am incepu sa stau mai mult cu mary si sa [ habar nu am cum sa ma exprim. pentru ca pentru lucrurile astea pur si simplu nu ai cuvinte ] ne spunem cat de importante sunt vietile noastre pentru a le lasa sa se piarda, si cat de bine este sa stii ca ai pe cine cu care sa poti vorbi pe orice tema, nu numai sa spui glume si sa razi toata ziua.


PS:  nu uitati niciodata sa vizati. pe bune este super tare si merita incercat.

2 comments:

  1. ce bine ar fi daca neam putea face lumea dupa cum o visam noi. dar probabil e mai bine ca nu, asta ne aminteste ca e reala. si nici nai idee cat de mult ma bucur si eu...pt tot ceea ce putem vbi. adica tot. intelegi tu.

    ReplyDelete
  2. inteleg foarte bine.
    si iti multumesc. poate ca uneori ar fi mai bine sa o facem dupa cum vrem noi, dar atunci ar fii prea perfecta si ne-am plictisi de ea.

    ReplyDelete

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤