Wednesday, February 9, 2011

O melodie care exprima multe...

toata vacanta de iarna am ascultat melodia asta cand am avut timp.. imi place asa de mult si exprima multe lucruri care ti se intampla adesea in viata.




vorbesc despre melodia lu' P!nk - Fu**in perfect.


http://www.youtube.com/watch?v=ocDlOD1Hw9k


pur si simplu am spus "o melodie care exprima multe" din cauza ca si mie mi s-au intamplat de multe ori chestii din astea. cel mai mult mi s-a intampat chestia asta in clasele mici, adica pana intra 4-a.
dar dupa vacanta de vara aproape ca s-a schimbat totul. am inceput sa fiu mai indrazneata. si totul lu' mary. noi niciodata pana atunci nu e-am inteles si chiar pot sa spun ca ne uram pana peste cap. si era asa de necajita. dar dupa vara aia ea m-a facut sa ma simt altfel. nu am mai spus niciodata chestia asta pt ca nu am avut ocazia... dar acum mi-ar place sa o spun de cate ori pot. 


si melodia asta inseamna mult pentru mine... pur si simplu. v-am zis chestiile astea mi s-au intamplat (excesiv) si mie pana in clasa a 4-a, dar peorma. NU. acum totul este bine. ma simt oarecum bine in pielea mea, dar uneori mai am niste caderi care ma afecteaza mult

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤