Saturday, February 12, 2011

The Pretty Reckless

pana acum nu am scris absolut nimic despre The Pretty Reckless si imi dau seama ce am ratat... 
dar ca sa fie postul asta si mai interesant a durat asteptarea.
The Pretty Reckless este una dintre trupele mele preferate de rock, care chiar fac rock de-a devaratelea, nu cum fac unii muzica ( doua cuvinte si au terminat povestea... ca in cazul innei... dar sa o lasam pe inna la oparte, pentru ca chiar nu merita osteneala) 
pentru inceput o sa pun o poza cu toata trupa...





cu toata ca atunci cand spui The Pretty Reckless, mai intai te gandesti la Taylor Momsen, decat la trupa in sine, trebuie aplaudati si ei asa ca ... hip hip uraaaa (cand am spus ei m-am referi la baieti)


avand in vedere ca este fata si este un exemplu de urmat (dupa parerea mea) imi place foarte tare de Taylor... (pur si simplu am o problema cu Taylor-iii... mai intai Taylor Lauter - sau cum s-o scrie-, apoi Taylor Swift si acum Taylor Momsen...)


habar nu am ce imi place la ea oare de ce ai fi scris asta? de fapt eu stiu foarte bine de ce imi place... este genul de persoana care se imbraca cum ii place, uneori chiar daca nu ii sta bine, dar pe ea nu o intereseaza... a fost mult criticata pentru machiajul foarte excentric, dar singurul lucru pe care poate ca l-a zis a fost \"so what?/... si ce?  so what?


am sa incerc sa folosesc mai des propozitia asta...














asta poate ca esta una dintre tinutele cu care nu ii sta cel mai bine... dar poza asta a fost facuta special... si era numai de amoru' artei...










si in definitiv, nu conteaza foarte mult cum arati, ci cine esti... si probabil ca si taylor, ori de cate ori apare imbracata cat mai neimbracata, poate ca o face pentru a atrage atentia... pentru ca sunt sigura ca de multe ori nu este cine vrea ea sa arate... the bad girl






ok sa revenim la ceea ce face ea cel mai bine... (nu va ganditi la prostii nebunilor)... adika la muzica
o melodiemelodie pe care am ascultat-o este YOU... http://www.youtube.com/watch?v=uAXlWseUDbc    incepe foarte siplu' dar foarte direct. adica toate versurile astea vor sa zica tot. parca iti vorbesc in realitate :   
You don’t want me, no
You don’t need me
Like I want you, oh
Like I need you












o melodie care iti ramane instantaneu in minte este Heart... pur si simplu singurul vers care mi-a ramas in minte din prima a fost "Trying to be someone else".. pentru ca nu stiu... pur si simplu inseamna mult pentru mine.. nu este ceva foarte sofisticat, dar totusi conteaza.  alt vers super tare este "Always wanted you to see my hart". pur si simplu exprima ceea ce eu nu am putut sa exprim niciodata.  http://www.youtube.com/watch?v=aKhmHmVzSEM&feature=related



si pentru final melodia cu cel mai nou videoclip. o melodie pe care o stiam de mult mult timp, dar care nu mi-a placut niciodata ca pana acum.
Just Tonight- http://www.youtube.com/watch?v=Y7VGOnV2QhU
cu toate ca incepe destul de infricosator, cu sangele de pe degetul lui taylor cum se scurge, si cum apare ea in rochia aceea rosie din latex super super mulata. si nu are cum sa nu-ti placa melodia asta. imi place foarte tare rochia aceea a ei neagra in care ii sta foarte bine.dar cu toate astea tot trupa care chiar face rock adevarat, a ramas...


PS: chiar daca as vrea si m-as stradui foarte tare sa fac un top al trupelor, nu am sa reusesc niciodata, asa ca nu o sa ma vedeti niciodata spunand despre o trupa ca este cea mai tare...


XO



No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤