Thursday, February 17, 2011

Sinceritatea

sinceritatea. sinceritatea. sinceritatea. sinceritatea. sinceritatea.




este cel mai important lucru in relatiile de durata... toate schestiile legate de sincerritate imi sunt asa de amestecate in cap. 


nu am parte de multa sinceritate in viata mea, pentru ca multe persoane nu isi arata sentimentele, dar cele mai importante persoane din viata mea o fac si este bine. 
nu primesti in fiecare zi sinceritate. nu o primesti pe paine. eu cred ca sunt un om de incredere. de cate ori mi-ati zis sa tin ceva secret am tinut. si nu cred ca v-am dezamagit.


imi place ca lumea sa aiba incredere in mine. imi place sa ii ajut pe altii. e bine sa ii ajut pe altii. nu e ceva de care sa te rusinezi. eu spun ce gandesc si poate ca de asta unora le este greu sa ma accepte, chiar daca eu ii accept asa cum sunt ei si cu bune si cu rele, si imi catalogheaza fiecare vorba pe care o spun... dar trec peste si nu plec ureche. incerc sa fiu calma si sa nu ma inervez, ca si cum nu s-ar fi intamplat...


atunci cand esti singur si ai nevoie de ceva, cea mai apropiata persoana de care am nevoie esti "tu". 


la mine e mai greu cu sentimentele, si ma tem uneori sa spun ceva, ca sa nu fie catalogat gresit, dar cu "tine" e usor. e usor pentru ca esti "tu"... pentru ca stiu ca ai sa intelegi bine ce vreau sa spun. pentru ca stii ceea ce gandesc... parca ar fii telepatie... e usor.






e bine sa vezi ca cineva iti destainue anumite lucruri. e bine sa vezi mai departe de zidurile tale. e bine sa traiesti in porezent. e bine sa fii o persoana buna. e bine sa iubesti. e bine sa ai prieteni adevarati. e bine sa fii tu...


ti se intampla uneori sa nu mai ai incredere in tine, si singura persoana care te poate ajuta este cea in care ai cea mai mare incredere... acea persoana pe care o iubesti asa de tare. acea persoana care inseamna mult pentru tine... acea persoana care nu te lasa balta, si de putine ori in viata (poate la unii niciodata), gasesti astfel persoane.






am incredere in "tine"... si stiu ceea ce zic...
si stiu ca am sa plang dupa postarea asta, dar va fi plans de bucurie...nu de tristete.




PS: nu am dat nume. dar acea persoana se cunoaste fff bine.




                                                                            AG.

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤