Sunday, February 13, 2011

Something...

ok.. mi-am dat seama ca nu am scris absolut minic despre vacanta de iarna. si cum mi-am petrecut-o, si cum a fost si blah blah blah... pentru ca pur si simplu nu imi gaseam cuvintele. a fost pur si simplu greu sa imi dau seama ce sa scriu. acum spunt pregatita, sper...


in primul rand m-am plictisit la culme in masina.. adika va dati si voi seama de la bucuresti la sibiu, cat de lung este drumul. si poate ca nu va dati seama, dar va spun eu ca este excesiv de lung. bun. deci ne-am oprit in sibiu. pentru ca era seara cand am ajuns noi (ma rog adika mai era soarele pe cer... dar pana ne-am schimbat in haine mai groase, pana ne-am mai intins si noi picioarele, dupa drumul cel lung si restu' cred ca au trecut vreo doua ore..). am ajuns in centru vechi al sibiului care tin sa va spun ca este extraordinar. adica eu am fost in budapesta, iar centrul vechi al sibiului seamana izbitor de mult cu budapesta si cu alte orase din europa... in fine. am ajuns in centru vechi si ne-am plimbat si noi pe acolo... am vazut apusul de soare care mi-a placut foarte tare... cu toate ca as fi vrut sa fie mai romantic.. si eventual sa nu fiu cu familia...






adica pe bune voi va dati seama ca biserica asta ( sau ce o fi ea), poate fin dintr-un oras din romania...
















sa revenim la lucruri frumoase... cum ne plimbam noi asa vrumos, agale, linistit, fara nici un fel de probleme (poate doar una mica care in momentul acela nu conta : frigul), am descoperit un sir luuuunnnggg cu niste fete foarte dragute cioplite, cred ca in lut.... partea cea mai interesanta era ca fiecare fata avea alta moaca, si fiecare insemna altceva... mi-au placut foarte mult toate fetele, cu toate ca nu erau de vanzare... toata chestia asta era facuta pentru un baiat din sibiu care avea nu stiu ce boala. am donat si eu acolo, pentru ca m-a impresionat foarte tare...


a doua zi am plecat spre giuagiu-bai. un orasel cam pe varful muntelui, cu apa termala. a fost super tare... hotelul la care am stat avea si piscina. si aici incepe motivul pentru care nu am scris absolut minic despre toata vacanta... de fept nici nu imi place sa vb despre asta, dar este mai usor sa te exprimi in scris decat sa zici...
intr-o seara am luat liftul cu familia mea si cu restul gastii cu care eram plecati... si in lift se urca unu, mai chel cu cercei in ambele urechi, care de altfel arata foarte bine... eu simteam ca mor acolo... pur si simplu am simtit cum mi se aprinde beculetul... a fost o chestie destul de ciudata.... 
a doua zi l-am gasit la piscina... arata asa de bine. cu toate ca era mai mare decat mine, pur si simplu avea acel ceva care te facea sa te uiti tot timpul la el... da tot tmpu' nene. de parca avea macnet... pur si simplu cred ca mi-a placut din cauza ca lumea il credea ciudat, adica pe langa cercei mai avea si un tatuaj pe pulpa de jos a piciorului in spate... tatuajul era cu o frunza de marijuana... si eu am cercei cu aceeasi frunza.. si cum am spus cred ca mi-a placut din cauza ca toata lumea il vedea ca pe un ciudat... e ceva complicat. nu a fost normal... eu nu par ca si cum as avea 13 ani, si poate ca si deasta se si uita la mine... a fost ciudat..
la un moment dat m-am dus la sauna... erau doua tipuri de sauna: calda si uscata. eu tot timpul am mers la cea uscata, pentru ca la cealalta simteam ca ma sufoc... exista acolo ca un fel de bancuta pe care te puteai aseza ca sa astepti sa se elibereze loc... la cea umeda (acolo unde voia el), era ocupat, asa ca s-a asezat pe bancuta aia. si a asteptat. faza cea mai demn a fost ca era chiar cu fata spre mine... si se tot uita... strident... ma simteam asa de mica. ca un purice. inima-mi batea asa de tare... eram ca un purice... tot timpul cat am stat eu la sauna el a stat sa astepte loc (chica pentru ca era loc la cealalta sauna si chiar ramasese libera), iar dupa ce am iesit eu sa ma duc sa imi fac dus, a plecat si el... am simtit ca mai are un mic si mi se sparge inima... am ramas cu gura cascata. nu as fi crezut... 

in ultima seara adica joi, era o masa mai sofisticata, cu lautar pe fundal (cum se obisnueste la romani), si el statea chiar in fata mesei mele. m-am bucurat sa vad ca el era oarecum cu spatele la mine. dar tot s-a intors... si se uita.. 

a fost ciudat si poate ca vi se pare o prostie, dar sa te simti asa mic si ne ajutorat este destul de sucks 


No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤