Monday, February 14, 2011

LOVE IS IN THE AIR... for you maybe?


pentru altii este dragostea in aer. pentru mine inca nu exista. si nici nu a existat...
imi place ziua indragostitilor, dar pentru ca nu am cu cine sa o impart este foarte greu...
e aiurea... dica azi la sc cateva fete au primit de la un baiat flori (baiatul este cel pe care pot sa zic ca nu il suport), dar totusi el a adus flori... si a fost un gest frumos. nu as fi vrut o floare de la el. dar gestu' conteaza... foarte mult..

e greu sa fii singur. dar altra optiune nu am. pana acum nu am avut nici un V-day happy, pentru ca pur si simplu nu a fost sa fie. si nu invinuiesc pe nimeni pentru asta. dar pur si simplu nu a fost sa fie. nu aexistat nimeni care sa il sarbvatoreasca cu mine./..

nu vreau sa ma supar si sa fiu mai nefericita decat sunt... dar pur si simplu nu am ce sa fac. trebuie sa astept... m-u-l-t!!!



No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤