Thursday, February 24, 2011

How you

 mai tineti minte postarea aia ci I try but????
ei bine azi am sa o aprofundez...


cum poti sa-mi faci una ca asta cand eu nu iti fac absolut nimic????!
cum poti sa traiesti asa ?
 
m-am saturat. habar nu ai cat de nervoasa sunt pe tine. imi vine sa nu stiu...
http://xf4.xanga.com/f6af836074332274926419/z219144121.jpgtu te simti bine cand altcine te critica, chiar daca nu i-ai facut nimic si chiar daca tu l-ai acceptat cu bune si cu rele, si l-ai acceptat pt. ca ti-ai zis ca poti sa-i dai o sansa, si poate ca lucrurile o sa se schimbe?... nu nu nu nu nu... LOL ca nu te simti bine, pentru ca tu la cea mai mica remarca pe care o face cineva asupra ta te simti ofensat/a, si nu iti convine si incepi repede sa te vaiti...


m-am saturat sa te vad cum te uiti piezis la mine si felul in care ai fata de nevinovat, baiat dragut, perfect, dulce, care zice niste chestii care te dor foarte tare... 
poate ca uneori nici nu-ti dai seama, sau poate ca o faci intentionat ca lumea sa se simta prost in rezenta ta... da poate asta e... poate ca esti altfel decat lasi sa se vada. sigur... chiar asa esti. dar nu ti-ai pus oare niciodata intrebarea ce cred ceilalti din jurul tau.???>>>

e asa de... ahhhh!!!
tu chiar nu poti sa vezi mai departe zidurile pe care le ridici in fata ochilor tai? chiar nu poti sa te gandesti si la altii. chiar nu poti sa fii mai subtil. si sa nu mai faci pe prostu'??



nu te gandesti niciodata ca persoanele pe care le barfesti nu isi pot da seama mai ales ca atunci cand vorbesti de ele, te uiti insistent si acuzator. dar nu. pe tine nimeni nu te poate crede in stare de asa ceva. nu. sigur ca nu.
esti baiat cuminte si doar stii si tu asta.... numai ca eu nu prea sunt de acord si m-am saturat de toate minciunile. si ma doare cel mai tare ca incerci sa bagi strambe. incerci sa-i face pe cei din jurul meu sa ma paraseasca... ii faci sa vrea sa ma lase in pace. ii faci sa ma vada asa cum ma vezi tu. si pe unii chiar i-ai convins. iar asta ma doare cel mai tare din toata polologhia asta pe care o faci tu zi de zi...

nu pot sa suport faptul ca in fata mea te porti cumva si cand plec eu incepi sa te strambi. nu sunt ghioara, si nici proasta incat sa te cred pentru toate vorbele pe care le spui din "suflet"...

am incercat sa fiu indiferenta si sa ma prefac ca nu imi pasa de nimic si de nimeni. dar nu mai pot. e foarte greu sa vezi ceea ce vad si eu, si poate ca tie ti-ar displacea si mai mult decat imi displace mie... 

dap.. poate ca nu ti-ai dat seama ca este vorba despre tine, dar macar putin te-ai regasit in descrierea mea ???
 

crezi ca daca te-as ruga sa ma ajuti cu ceva o fac pentru ca am o deosebita placere sa iti cer tie ajutorul? nu atunci cand o fac, o fac pentru ca chiar nu am stiu, si altcineva nu ma putea ajuta. dar nu daca ma juti si pe mine iti cade rangul nu-i asa? 
azi cand am plecat [ tot eu aia buna care vrea sa impace pe toata lumea ], ti-am spus "PA" si tu ce ai facut??? te-ai uitat urat la mine si ti-ai vazut de treburile tale... iti cadea rangu' daca spunea un amarat de pa. crezi ca toata lumea te suporta? nu! nu toti. altii daca ar fi patit ce pacesc eu ti-ar fi retezat-o de multe ori si te-ar fi pus la colt, facandu-te sa te simti mic cat-un purice. dar nu am facut asta pentru am crezut ca mai exista alta cale.

inca un motive care dovedeste aceasta postare in care eu pun foarte mult suflet si din care sper sa intelegi ceva!

chestia e ca poate tu nu o sa fii afectat in nici un fel si nu o sa te doara cu nimic. poate ca esti mai indiferent decat cred eu. poate ca esti mai rau decat cred eu.
niciodata nu am sa stiu cine esti cu adevarat. iar acum chiar nu mai vreau sa stiu. nu mai vreau sa stiu nimic. am sa incep sa fiu mai tupeista si stii ce nu ma mai intereseaza cum o sa reactionezi. nu vreau sa stiu ce o sa zica cei din jur. poate ca unii o sa m alaude altii o sa fie in potriva mea. si oricum daca ei au o parere buna despre mine acum, o sa ai tu grija sa o strici pe viitor...


crezi ca atunci vcand zambesti frumos schimbi ceva? nu.il agravezi. il faci grozav de rau. il faci de ne iertat..
habar nu ai cat am incercat sa te accept asa cuum esti tu cu adevarat. dar se pare ca pentru tine toate lucrurile astea nu conteaza. nu are nimic. o sa m asigur eu ca nu o sa mai conteze. 
eu am vrut de la tine doar sinceriatate, nimic mai mult. nu cred ca ti-am cerut sa muti muntii din loc sau sa faci  ceva extravagant. ti-am cerut doar sa fii sincer si sa nu te mai ascunzi dupa zambetul ala fake al tau. care ma enerveaza la culme

it's hard to belive but you continue !!!

ahh stiu ca dupa toata postarea asta a mea o sa lasi un comm de genu' :ahh ai vazut ce a scris alexxa? cum  poate scrie asa ceva? cat tupeu! i-am facut eu ceva ei vreodata". dar iti spun de pe acum. NU TE MAI CHINUI PENTRU CA PE MINE NU MA VRAJESTI... 

PS: stiu o groaza de persoane care nu te suporta si care nici macar nu vor sa te aiba prin preajma. dar nu iti face griji nu am sa-i BARFESC asa cum ai tu obiceiul de-a face cu cei din jurul tau ALL THE TIME !!!!

3 comments:

  1. pot sa dau copy paste (asa cum faci tu ALL THE TIME) si sa pun asta intro compunere cu titlul sunt o victima nevinovata?????as lua 10

    ReplyDelete
  2. daca ai de gand sa mai faci mult pe victima pe mine nu ma deranjeaza cu nimic dar sa nu te superi daca ai sa te trezesti cu un pumn [ la figurat spus] in fata intr-o zi care te va durea foarte tare ...

    ReplyDelete
  3. ammm stii ceva eu nu fac copy paste si poti sa intrebi pe cine vrei
    pe cand tu
    tu ala care faci numai pe victima
    care niciodata nu stii sa spui nimic original, care s-a luat de mine fara sa-i spun nimic
    ala care ma anerveaza ca incerca sa fie dulce si baiat bun... cand stim cu toti ca nu esti si cat de mult poti sa barfesti chiar si persoanele cu care stai cel mai mult...

    M-AM SATURAT DE TEATRUL PE CARE IL JOCI !!!!

    ReplyDelete

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤